preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Vinkovci

Login

Tražilica
Školska knjižnica

online katalog

elektire

       

vKnjižnica

       

ViDiK

     

Bookmarks

   

Teams

       

RASPORED ZVONJENJA

Prva smjena

  1. 8.00 – 8.45    
  2. 8.55 – 9.40    
  3. 9.50 - 10.35
  4. 10.40 – 11.25
  5. 11.30 – 12.15
  6. 12.20 – 13.05

Druga smjena

  1. 13.15 – 14.00  
  2. 14.10 – 14.55  
  3. 15.05 – 15.50
  4. 15.55 – 16.40
  5. 16.45 – 17.30
  6. 17.35 – 18.20

 

 

 

 

 

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vremenik provjera

Individualni razgovori

Predmeti

Dan škole

21.3.2016.




 

      I ove školske godine odlučili smo Dan škole obilježiti virtualnom izložbom kojoj je prethodila projektna nastava. 

     Svaki razredni odjel sa svojim učiteljem i/ili predmetnim nastavnikom osmišljava projekt na temu šume. Igramo se unutar svih predmetnih područja, povezujemo, osmišljavamo. Integriramo šumu

     Rezultate dvomjesečnoga rada možete pogledati na ovim stranicama.

 

Šuma ima neugodnu stranu što čovjeka prekasno nauči misliti. (Čehov)

Šuma najljepše pjeva. (Talajić)

Svaka je biljka svjetiljka. (Hugo)

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tvornica sreće
Autor: Mirna Pavić, 10. 3. 2015.

3.b

Učiteljica: Andrea Sadrić

Rezultate rada 3.b pogledajte pod opširnije.


Nastavne teme: crtani film Profesor Baltazar, stvaralačko pisanje, kontrast kromatsko – akromatsko Tvornica sreće, društvene igre Čovječe, nasmij se! i Memory

Nastavna područja: Hrvatski jezik, Likovna kultura, Sat razrednika

Cilj projekta: Osposobiti učenike za primanje kratkih crtanih filmova stilski i sadržajno primjerenih djetetu, za oblikovanje pjesme uz poticaj te za izražavanje kontrasta boja i neboja (šarenih i nešarenih boja) na motivu tvornice sreće u tehnici slikanja temperom. Potaknuti učenike na razmišljanje o važnosti igre kao stvaralačkog čina i užitka te razvijanje svijesti o preuzimanju odgovornosti za kvalitetnije korištenje slobodnoga vremena.

Ishodi učenja:

·           razlikovati crtani film od drugih vrsta,

·           prepoznati specifična sredstva filmskog jezika,

·           poticati kreativnost u pisanom stvaralaštvu, logičko mišljenje i zaključivanje,

·           uočiti, razlikovati i izraziti kontraste boja i neboja te ih primjeniti na svom likovnom radu

·           analizirati likovni problem na svom radu i radu ostalih učenika

·           upravljati emocijama kroz suočavanje s uspjehom i neuspjehom

 

 

U prilogu možete pogledati prezentaciju.   



Priloženi dokumenti:
Tvornica_srece.ppsx (21.85 MB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju